ПРО КОМПАНІЮ
Основним напрямком діяльності ТОВ «Жаклин плюс» є виробництво дієтичних добавок для збереження і зміцнення здоров'я, а також високоякісної косметики на основі унікальних активних компонентів. Продукція випускається під двома торговими марками: ТМ «Екобарс» і ТМ «Red Natural». Вся наша продукція виготовляється на основі натуральної природної сировини, пройшла сертифікацію в Україні, має повний пакет документів.


МЕТА КОМПАНІЇ
Дати можливість кожній людині зберегти і зміцнити своє здоров'я, підвищити якість свого життя, використовуючи натуральні, ефективні, якісні та сучасні рішення.
НАШІ ПРИНЦИПИ
Наше виробництво не забруднює навколишнє середовище.
Ми поважаємо і цінуємо
наших покупців.
Ми працюємо тільки
з перевіреними партнерами.
КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ
Купуючи нашу продукцію, Ви можете бути впевнені в її якості, безпеці та ефективності.
Розроблена система якості забезпечує виконання вимог міжнародного стандарту ISO 22000-2005 (Система менеджменту безпеки харчових продуктів), орієнтована на облік вимог конкретних споживачів, безперервний аналіз ефективності проведених заходів і подальшу поетапну інтеграцію до вимог належних виробничої (GMP) та дистриб'юторської (GDP) практик.
Відповідно, для випуску продукції використовуються високоякісна сировина від надійних сертифікованих постачальників, які дотримуються стандартів виробництва і контролю якості свого продукту. Крім того, вся сировина, що постачається, проходить суворий контроль перед використанням в процесі виробництва готової продукції.
Вся продукція ТОВ «Жаклин плюс» виготовляється на основі натуральної природної сировини, пройшла сертифікацію в Україні і має повний пакет документів.
НАШІ ПЕРЕВАГИ
Якість
Якість
Ми зберігаємо стабільно високий рівень якості продукції завдяки дотриманню при виробництві міжнародних стандартів.
Натуральність
Натуральність
Наша продукція складається виключно з натуральної сировини.
Доступність
Доступність
Доступні ціни на продукцію завдяки прямій співпраці з постачальниками сировини, а також політиці компанії, орієнтованій на головне - потреби клієнта.